Mi történik ha sérülten, törötten érkezik a csomagom?
- Kérjük első lépésként, lehetőség szerint ezt átvételkor jelezze írásban a futár által biztosított átvételi aláíró-felületen!
- Kinyitáskor fotózza le a csomagot kívül-belül, különös tekinettel kiemelve a csomagolásunk minőségét!
- Küldje el nekünk a fotókat valamint a rendelés szerinti hiányzó tételek pontos megnevezését az [email protected] címre!
- Ezek beérkezésekor elindítjuk a futárszolgálatnál a kártérítési eljárást és a lehető leghamarabb pótoljuk / kicseréljük az összetört / sérült árukat.
Rendelés után hogyan tudom módosítani a szállítási címet?
Emailben az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon. A módosítást csak a csomag felvétele előtt tudjuk elvégezni – ez rendszerint a rendelést napja utáni következő munkanap délelőtt 10 óra.
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen, a Somló-hegyen, a Somlói Borok Boltjában előzetes egyezetéssel. Egyeztetni a az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon lehet.
Külföldi címre is lehet rendelni?
Igen, az összes EUs tagországba tudunk szállítani.
EU-n kívüli küldeményeket is fel tudunk adni a világon szinte bárhova, de ezeknél vámkezelésre van szükség, itt személyes egyeztetésre lesz szükség. Egyeztetni a az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon lehet.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Egy normál rendelés menete Magyarországon belül:
Megrendelés beérkezik A munkanapon ( hétfő )
Futár felveszi a Somlói Borok Boltjában az árut B munkanapon ( kedd )
Kiszállítás C munkanapon ( szerda )
Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelés menete Magyarországon:
Megrendelés beérkezik a munkaszüneti napon
Futár felveszi a Somlói Borok Boltjában az árut a következő első munkanapon
Kiszállítás a második munkanapon
EUs szállítási tranzitidők a szállítási díjaknál.