Mi történik ha sérülten, törötten érkezik a csomagom?

  • Kérjük első lépésként, lehetőség szerint ezt átvételkor jelezze írásban a futár által biztosított átvételi aláíró-felületen! 
  • Kinyitáskor fotózza le a csomagot kívül-belül, különös tekinettel kiemelve a csomagolásunk minőségét! 
  • Küldje el nekünk a fotókat valamint a rendelés szerinti hiányzó tételek pontos megnevezését az [email protected] címre!
  • Ezek beérkezésekor elindítjuk a futárszolgálatnál a kártérítési eljárást és a lehető leghamarabb pótoljuk / kicseréljük az összetört / sérült árukat. 

Rendelés után hogyan tudom módosítani a szállítási címet?

Emailben az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon. A módosítást csak a csomag felvétele előtt tudjuk elvégezni – ez rendszerint a rendelést napja utáni következő munkanap délelőtt 10 óra. 

Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, a Somló-hegyen, a Somlói Borok Boltjában előzetes egyezetéssel. Egyeztetni a az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon lehet. 

Külföldi címre is lehet rendelni?

Igen, az összes EUs tagországba tudunk szállítani. 

EU-n kívüli küldeményeket is fel tudunk adni a világon szinte bárhova, de ezeknél vámkezelésre van szükség, itt személyes egyeztetésre lesz szükség. Egyeztetni a az [email protected] címre küldött levélben vagy telefonon a +36 30 338 89 93-as számon lehet. 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Egy normál rendelés menete Magyarországon belül: 
Megrendelés beérkezik A munkanapon ( hétfő ) 
Futár felveszi a Somlói Borok Boltjában az árut B munkanapon ( kedd ) 
Kiszállítás C munkanapon ( szerda ) 

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelés menete Magyarországon: 
Megrendelés beérkezik a munkaszüneti napon
Futár felveszi a Somlói Borok Boltjában az árut a következő első munkanapon
Kiszállítás a második munkanapon

EUs szállítási tranzitidők a szállítási díjaknál.

×